Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

Mennyibe kerül a szállítási költség?

A szállítási költség alap esetben 1090 Ft, 10000 Ft feletti rendelésnél ingyenes, utánvét esetén viszont 395 Ft felár keletkezik. A szállítást a DPD futárszolgálat végzi.

E-mailben is rendelni, vagy csak az online felületről?

Amennyiben kiskereskedelmi mennyiségben rendel, kérjük a rendelését az online felületről leadni. Nagykereskedelmi árak és részletek lekérdezéséhez kérjük írja meg szükségleteit az info@dunaraktar.hu címre.

Ha a honlapon a terméknél zöld pipa van, az azt jelzi, hogy raktáron van a termék, vagyis, ténylegesen rendelhető és valóban ott van a készleten azonnali elküldhető állapotban?

Igen, tényleges raktárkészlettel rendelkezünk. Rendelésleadásának idejétől függően aznap vagy legkésőbb másnap kerülnek a futárszolgálathoz.

Azonban felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kereslet növekedése miatt igen gyorsan fogy a raktárkészletünk, továbbá nagymennyiségű rendelés esetén kérem egyeztessen velünk az egyedi árajánlathoz.

Mikor kapom meg a megrendelt terméket, ha futárszolgálatos kiszállítást választottam?

Ha a megrendelését munkanapokon 13.00 óra előtt adja le és minden termék van raktáron, a megrendelést a következő munkanapon szállítja ki a futár. 13.00 óra után és nem munkanapokon leadott rendelést, ha minden termék van készleten, a rendeléstől számított 2. munkanapon szállítjuk ki.

Hogyan tudok fizetni a termékekért?

A webáruházunkban több fizetési lehetőség is rendelkezésre áll.

Fizetési lehetőségek:

  1. Utánvét: Lehet fizetni utánvéttel, amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni. Utánvétes fizetés esetén tehát a rendelés ellenértékét a futárnak kell kifizetni. Az utánvét költsége 395 Ft.
  2. Bankkártya: Lehet fizetni bankkártyával, tehát a csomag átvételekor már a futár csak átadja Önnek a rendelést. Bankkártyás fizetés esetén a BARION szolgáltató oldalára irányítjuk Önt, ahol teljes és igen szigorúan ellenőrzött biztonsági körülmények mellett egyenlítheti ki a rendelés ellenértékét az oldalon kért kártyaadatok megadásával.
  3. Átutalás: Lehet fizetni átutalással, amikor is a cég bankszámlájára közvetlenül lehet utalni a rendelés ellenértékét. Ez előre utalást jelent, tehát a csomag csak akkor kerülhet feladásra, ha a megrendelés ellenértéke megérkezik a bankszámlánkra. Az átutaláshoz szükséges adatok:
    1. Kedvezményezett bankja: OTP BANK
    2. Kedvezményezett neve: DunaRaktár kft.
    3. Kedvezményezett számlaszáma: 11710002-24140595-00000000
    4. A megjegyzés rovatba írja be a rendelésszámot és a megrendelő nevét.

Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?

Reklamációt a Termék Csere és Visszaküldés oldalon található űrlap kitöltésével, vagy az alább megadott email címre küldött e-mailben küldhet nekünk. A lehető legrövidebb időn belül igyekszik megoldani az Ön által jelzett esetet, problémát.

https://www.dunaraktar.hu/returns-and-exchanges

Email: support@dunaraktar.hu

Tel.: +36307460811 (H-P: 9.00-16.00 óra között)

Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?

Átvételkor feltétlenül vetessen fel jegyzőkönyvet az esetről. Kérjük, hogy Reklamációt a Termék Csere és Visszaküldés oldalon található űrlap kitöltésével, vagy az alább megadott email címre küldött e-mailben küldhet nekünk. A lehető legrövidebb időn belül igyekszik megoldani az Ön által jelzett esetet, problémát.

https://www.dunaraktar.hu/returns-and-exchanges

Email: support@dunaraktar.hu

Tel.: +36307460811 (H-P: 9.00-16.00 óra között)

Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi történik ezután?

A hozzánk beérkezett rendeléseket e-mailben visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatjuk a vásárlót. 

Ha valamilyen rendkívüli esemény történik, pl. a kiválasztott termék hiánycikk lett, erről is azonnal küldünk értesítő emailt, illetve tájékoztatjuk a további lehetőségekről is.